nuffnang

Rabu, 14 April 2010

sepetang di wg angin..

Sudah berbulan aku tak jejak kaki kat wg angin..bila dapat info dari bro syed nak lawat wg angin ptg ni..aku terus prepair beskal sangkut kat kereta aku..lepas tu dpt call dari khairul nxt juga nak aku turut serta..pukul 6 mesti sampai wg angin..bila sampai..macam biasa laa..aku yang last..aku tau la ngapa khairul beriya sangat nak aku ikut pi wg angin..misi balas dendam..waktu kayuhan bendang dia dah kena teruk..tapi aku dah tekad..aku mesti follow rapat ngan dia walau apa pun yang terjadi..hairee, E bintong, veron, mi flower dan sorang lagi member dah bersedia dengan jentera masing2..8 orang rider semuanya hari ini..hairee bintong dan syed pertama kali menjejak kaki kat wg angin..pendakian pertama hanya veron ngan khairul j yang lepas..yang lain kantoi..temasuk aku..sampai hentian pertama..mi Flower dan membernya dah pancit..tak dapat nak teruskan kayuhan..tak paa..tak paa..
klu dah pancit tukuh tiang pun dah tak guna mi oii..
E bintong..

selepas berehat sebentar di perhentian pertama..pendakian diteruskan dengan didahului oleh veron menuju ke perhentian kedua..
hairee dah tak boleh nak pakai baju dah..dia kata berat...pakai sangkut kat handle ja...waaarghhh!!

climb terakhir menuju perhentian kedua memang menguji mental..
tapi aku tabik springg kat bro E nii..penat tak penat memang tetap senyum..aku pun tak tau bila masa dia penat asyik senyum ja..
bro syed juga berjaya dlm climb terakhir ni..


berehat di perhentian terakhir

akhirnya 6 orang raider berjaya menamatkan kayuhan di wang angin....2 org rider lagi ....?? cuba lagi..!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan