nuffnang

Sabtu, 24 April 2010

Kayuhan Malam CP3 Bukit Poli

Sabtu..24 april..Seramai 13 rider hadir untuk kayuhan malam Zon B perlis jamboree yang dianjurkan oleh Chan Nxt..Antara yang hadir iyalah veron, man santonic,tiung dan chan dari Nxt..3 orang rider dari Perlis Power mtb berserta blogernya sekali..serta rider2 perseorangan yang terdiri daripada E bintog, hairee, syed, aku serta zam botak dengan sepupunya yang kali pertama melayan trek off-road..selesai bacaan doa dari chan..kayuhan bermula kira2 jam 9 pm yang dikepalai oleh veron melalui lebuhraya k.perlis-changlun menuju laluan cp3 perlis jamboree..
Ditapak parking politeknik..menanti bacaan doa dari chan..dihadapan sekali 2 orang rider dari perlis power..zam botak dan sepupunya..
veron, E bintong dan syed..
Hairee ngan syed rasmi baju baru mlm nii..
antara rider yang hadir..
otai perlis power mtb..
yaman suntonic..
tengah2 climb beskal aku buat hal plak kat tengah hutan..gear asyik lompat sbb apa tak tau..nasib baik ada yaman bleh tolong setting sikit2 sampai bukit acon..Selepas lebih satu jam mengharungi laluan mendaki menuju cp3..akhirnya para rider berjaya sampai ke puncak bukit econ..menunggu selepas ni..downhiiiill!! Chan sedang memperkemaskan topi nak melayan downhill panjang..


chan tengah melayan..

hairee..
selepas melayan downhill..ada satu kejadian yang tak disangka berlaku apabila dikejar sekumpulan lembu yang diangarkan melebihi 20 ekor dekat dalam hutan kelapa sawit..

kayuhan berakhir jam11 malam..malam ni chan belanja minum berhampiran politeknik..

dekat2 nak balik zaki baru sampai..walaupun tak sempat kyuh..tetap bagi semangat..terima kasih zaki..terima kasih pada chan yang menganjurkan kayuhan pada malam ini..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan