nuffnang

Jumaat, 9 April 2010

kayuhan malam c/point 3 kedah jamboree

Tepat jam 6.45 pm seperti yang dijanjikan..veron, yaman suntonic dan tiung menunggu di persimpangan jalan rumah aku..aku pun heran mcmana diaorang ni bleh sampai tepat pada waktu..klu tak lewat setengah jam tu kira normal laa..
Perjalanan diteruskan ke redflag jitra dimana kayuhan malam ini disertai seramai 22 orang rider sekitar Kedah dan Perlis iaitu Chan, Veron, Zaki, Yaman Suntonic, Tiung semuanya dari NXT dan aku ngan Hj Radzi dari Gedung MTB..dan selebihnya semua rider2 dari Kedah serta otai2 dari Redflag..
Jam 8.30pm rider2 mula berhimpun dan kelihatan musuh ketat aku si giant biru sudah pun menunggu..awai hang tunggu noo..nasib baik la aku pi,..klu tak terok kena hentam kat FB..heh!
masih lagi menunggu..klu lihat dari deretan kereta ni..rasa mcm mini jamboree..si veron ni dok buat cerita apa plak?


Selesai bacaan doa dari Chan Nxt..kayuhan diketuai oleh bro Lonth menyusuri taman perumahan menuju ke cp3 kedah jamboree..
Chan dan Tiung..nasi baik la hg mai Tiung..klu hang kencing pulak hg kena laaa kali nii..

sorry broo..kali ni hg x leh tinggai aku la 20km ja..aku train untuk 30 km..klu jamboree 50km tu aku x brani jamin laa..bukan aku x larat..cuma aku x dak masa nak train je!! Keh!keh!

haa.. ni sorang lagi broo yang aku teringin nak kyuh trek dia..saudara Acong..blogger Tedong/Cobra..bleh lawat blog dia
http://tedungmtb.blogspot.com/
ishh..posing sakan nampak..gambaq aku x dak lagi nihh..sapa nak ambik??

akhirnya..setelah separuh perjalanan baru lah chan tolong snap gambar aku..tu pun mangkok ni tumpang senyum skali..
broo lont bekerja keras mlm ni nak pastikan laluan rider sbb rider yang gambar kat belakang tu suka tinggai group..
antara rider2 yang hadir dari sekitar negeri Kedah..sorry broo..nama aku x tau..lpas ni kyuh 2-3 kali baru bleh cam kot..
yaman suntonic dan veron..hang senyum baik2 sikit yaman..veron dah lama off tu..raba pungung nayaa..
awat zaki?? nampak bulan kaa??

juga rider2 yang turut serta..

HJ radzi dari Gedong MTB..

Huyyoo lampu tu bang..mcm spotlight tuuu..

jentera seorang rider putus rantai ..nasib baik toke kedai ada..aku haram x reti apa..tolong tengok leh laa..

tamat kyuhan lebih kurang jam 11.30pm..ni sesi tayang badan..chan dah nak cabut..tak pakai baju..

veron pakai kain pelekat..bohong bini pi surau apa??

ni sorang lagi member yang aku tabik spring..bro wan..susah payah mai dari a/setaq..tapi x kayuh..x sempat ..
jentera bro lont tengok matgat pun dah ganaih dah..

last sekali..kyuh penat2 bakaq callori..tibai nasik kandaq plak!!chanteeek! mcm x kyuh laaa..

ni last teloq sotong yang jadi rebutan antara aku, veron dan at si giant biru..
kyuhan berakhir jam 11.30pm..tapi pukul 2 pagi baru sampai kat umah..
terima kasih pada bro Redflag yang menganjurkan kayuhan ini..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan