nuffnang

Ahad, 27 Mac 2011

MALAYSIAN GOLD JAMBORE 2011

Ahad..27/03/11..
Salam Satu Malaysia..
Sudah 2 bulan aku tak update blog..bersarang blog ni..keadaan cuaca yang tidak menentu serta sakit pinggang aku sekarang ni menyababkan aktiviti2 basikal aku terhenti sementara...lepas ni kena pekendoq2 urat balik..yang pasti..aku akan kembali aktif selepas ni..JMJ 11 aku hanya jadi photographer...Darulaman jamboree pun jadi photograher..tapi mana jamboree yang diadakan sebelah utara ni aku ak pernah terlepas untuk hadir..3hrs emdurance aku join terus sakit pinggang hingga sekarang..klu ada member2 yang kenai bomoh2 handalan yang urut x sakit boleh info kat aku sama..atas nasihat yang melawat blog nii..kalau korang terasa sakit2 urat cepat2 lah pi mengurut..klu tak korang rasa lah apa yang aku rasa sekarang nii..urat keras jadi mcm dawai..haa..member2 blogger lain masih aktif dgn kayuhan..seronok aku lawat blog2 nii..tahniah..
Sekarang ni aku nak cerita sikit tentang Malaysian Gold Jamboree..aku rasa salah satu jamboree yang paling awal dapat ditamatkan oleh peserta...Jamboree yang meriah walaupun kedengaran suara2 sedikit rider yang bertanyakan "mana bukit??mana bukit??"..aku tak sempat masuk dalam trek...jadi tak tau la apa cerita tentang laluan nii..dengar cerita trek ni memberi sedikit kelebihan kpd rider yang train meredah banjir pada tahun lepas...aku dah shoot hampir 700 keping gambar untuk tatapan rider yang turut serta pada jamboree nii...korang boleh tengok rupa korang waktu sedang kepenatan dalam FB aku...aku menyokong penuh aktiviti ni walaupun buat masa sekarang ni aku kena berehat sikit...sokongan tetap kita berikan.

1 ulasan:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    BalasPadam