nuffnang

Isnin, 29 Mac 2010

Terjah Trek RUN10

sabtu 27 mac..aku terima pelawaan dari saudara chan nxt untuk test trek run 10..memandangkan aku x penah kyuh lagi trek tu aku terus terima pelawaan sambil roger pjan gedung mtb untuk turut serta..sampai sana semua org dah ada aku yang last..jan, bg mat tarik ngan sham kastam kyuh dari kangar ke poli..gila betoi 3 org ni..paknon kona, veron, chan dan zaki sedang minum sambil tunggu sorang lagi rider yang beriya-iya sangat nak pi tapi hampeh..tiung xt..kencing terusss..klu dalam fb dia yang ajak sangat..bg mat tak masuk off road sebab pakai fork buluh terus balik kangar tinggal kami 7 org saja yang meneruskan kayuhan ditarik oleh pak non kona..satu tragedi menimpa sham kastam apabila kuda tunggangannya rebah menyembah bumi apabila terjatuh kedalam lopak air..member2 lain hanya mampu tersenyum kerana tempat mcm tu tak sepatutnya jatuh memandangkan sham kastam ni seorang rider yang hebat dlm jamboree..keh..keh..kayuhan diteruskan selepas itu climb ke bukit econ dan pjan pula mengalami kemalangan kali ini disebabkan tersangkut paddle clip..berehat di puncak bukit econ downhill didahului oleh veron dan pnon kona memandangkan diaorang ni turun memang laju..dan sham kastam sekali lagi tersungkur nak mengelak dari lopak air..ishh..ishh..malang betoi hang kali nii..nasib baik laa gambar aku x sempat snap..klu tak... tahu laa nasib ngkauu..pjan team gedong mtb dgn jentera corratec super bow race

lutut sham kastam bengkak (jadi raja lawak ari ni)

chan, zaki dan sham sedang mengatur strategi

pnon kona pun turut serta..kali pertama kyuh bersamanya..

veron cibai masih mampu tersenyum..
inilah geng fork musang..2 orang rider fork musang menyembah bumi hari nii..gambar aku diaorang x ambik sbb pakai manitou r7..tak paa..tak paa..
kayuhan berakhir lebih kurang jam 11 pagi..
salaaaaammm.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan